poniedziałek, 3 listopada 2014

Demi Lovato Books Tag

Hej! "Czytanie-moim-tlenem" dzięki za to, że mogłam wykorzystać to na moim blogu, czyli DEMI LOVATO BOOKS TAG. Jestem Lovatic, więc idealnie mi pasuje. Krótko o co w tym chodzi: do różnych piosenek Demi będę dopisywała książki lub bohaterów. 

Drobna uwaga! Mogą zdarzyć się spojlery, ale postaram się pisać tak, żeby ich było jak najmniej :)

Zaczynajmy...




"For the love of a daughter"
Postać, która kierowała się miłością

         Wybrałam postać, która moim zdaniem pasuje tutaj idealnie. Taką osobą była matka Tris z "Niezgodnej". W żadnej innej książce nikt tak jak ona nie kierował się miłością. Dla swojej córki zrobiła wszystko na co ją było stać, nawet poświęciła swoje życie, aby ją uratować. 





"Skyscraper"
Bohater, który mimo wszystko walczył dalej

Tutaj posłużę się dwoma przykładami.           Pierwszy to Ellie z "Jutra". Mimo wojny, mimo okropnych przeżyć, pomimo tylu strat w bliskich jej osobach. Uparcie dążyła do wolności, do przetrwania. Za wszelką cenę starała się ochronić ludzi, których kocha. 
      Drugi przykład to Katniss z "Igrzysk Śmierci". Przeżyła Igrzyska, Ćwierćwiecze, a później wszystkie te okropne wydarzenia w "Kosogłosie", pomimo, załamania jakie miała, ona walczyła do samego końca. 
           Moim zdaniem obie dziewczyny były takimi drapaczami chmur. 



"Warrior" 
Bohater, którego uważasz za wojownika

     Do tego punktu dam wspaniałą dziewczynę z "Wyścigu Śmierci", czyli Kate. Wzięła udział w wyścigu, w którym szansa na to że zginiesz wynosi 50%. Ale tylko takim sposobem mogła zatrzymać koło siebie brata. Wszyscy mówili jej, że nie da rady, szczególnie na swoim zwykłym, małym kucyku. Ona na to nie zważała. Walczyła o swoje miejsce wśród innych, walczyła o rozpadającą się rodzinę i walczyła o miłość, która niespodziewanie ją dopadła. Dla mnie była właśnie takim wojownikiem. 



"All Night Long"
Książka, dla której zarywałeś noce 
      Taką książką był dla mnie "Patriota" - skończyłam ją mniej więcej tak o 1:30 - a drugą taką książką był "Wyścig Śmierci" - to znów skończyłam jakoś 2:15, czy coś w ten deseń.







"Fix a heart" 
Książka, po której nie mogłeś się pozbierać

       

        Nie mogłam się pozbierać po "Kosogłosie", to chyba jest oczywiste dlaczego i nie muszę tego tłumaczyć. W sumie miałam lekkie załamanie po "Wiernej", ale nie będę Wam spojlerować. 






"Mistake" 
Książka, która była błędem



        W mojej biblioteczce jest kilka takich książek, ale chyba największym moim błędem było kupienie "Pamiętników Wampirów". Serial uwielbiam, ale książki jakoś nie trawię. Może dlatego, że wcześniej zaczęłam oglądać TVD, a dopiero później sięgnęłam po książkę. Także w moim przypadku błędem były właśnie "Pamiętniki". 





"In Real Life"
historia z książki, którą chciałabyś przeżyć w prawdziwym życiu


       Myślałam nad "Bransoletką", aby spotkać taką miłość prosto z nieba, jak jasny grom. I to chyba tylko dlatego. Ewentualnie mogłabym tu dać "Percy'ego Jacksona i bogów olimpijskich", dlatego, że są tam greccy bogowie i w ogóle, kocham ten świat. (Czy ktoś jest tu jeszcze od Hadesa?) 








"Heart Attack"
książka, która przyprawia o zawał serca

    
      Jak widzę "Alicję w Krainie Zombi" to mam taki lekki zawał. Jest to książka, którą kocham i którą - niestety - najszybciej czytam. 






"Believe in me"
książka, dzięki której uwierzyłaś w siebie

       
      Do końca dalej nie wierzę w siebie, ale już jest lepiej i pomogły mi w tym dwie książki.Pierwsza książka to książka Demi "Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku". To ona w trudnych momentach daje mi siłę. A drugą taką powieścią jest "MISSja Survival", dzięki niej zrozumiałam, że nie liczy się tylko piękno i dążenie do perfekcji absolutnej, ale także, że liczy się osobowość.






"Don't Forget"
książka, o której nie możesz zapomnieć



        Książką o której na pewno nie zapomnę jest (werble proszę) "Igrzyska Śmierci". To od niej zaczęła się moja przygoda z czytaniem. I to jest taka książka, która utkwiła mi głęboko w pamięci. 








"Really Don't Care" 
książka, którą kochasz i nie obchodzi Cię, co o niej sądzą inni


         Raczej nie mam takiej książki, bo wszystkimi książkami jakie mam, dzielę się z innymi i z każdym mam jakąś wspólną ulubioną książkę. Mogłabym tutaj dać "Dary Anioła", bo kocham tą serię i mam to gdzieś, co inni o niej myślą, ale wszystkie osoby, które to czytały, to książki im się bardzo podobały i kochają to równie mocno jak ja. 






"Made in the USA" (dodana przeze mnie)
para, która wiele razem przeżyła



    Cóż, ciężko mi wybrać, ale stawiam na Percabeth. Dlaczego? Dlatego, że zawsze mogli na siebie liczyć i mieli do siebie nawzajem całkowite zaufanie. I to było takie słodkie. Wiele razem przeżyli i nigdy w siebie nie zwątpili. Właśnie dlatego ich wybrałam. 







Takim oto miłosnym akcentem kończę mój DEMI LOVATO BOOKS TAG.
Wszyscy, którzy są Lovatic i nawet Ci którzy nie są, są nominowani. 
Ja z Wami się żegnam i byle do środy!
Stay Strong
/~Pauline :***

2 komentarze:

  1. Bardzo cieszę się, że zrobiłaś ten TAG. Jesteś chyba pierwszą osobą, która zrobiła pierwszy wymyślony przeze mnie TAG :) Dziękuję.

    (Niestety przyznam, że średnio podoba mi się pomysł z Ulubionym Parringiem :( )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno... ale przynajmniej piosenka pasuje :)
      I nie ma za co... bardzo lubię twój blog i kto wie, może zrobię jeszcze więcej Tagów, które wymyślisz... jeśli tylko mi pozwolisz...
      :)

      Usuń

Jak tu już jesteś, to skomentuj. Tobie zajmie to kilka minut, a mnie to będzie motywować :)