poniedziałek, 27 października 2014

"Nie pamiętam o czym powinnam pamiętać." - "Zapomniane"

No hej! Co tam u Was? U mnie nawet spoko. Przepraszam, że nie dodałam postu w sobotę, ani w niedzielę, ale miałam dużo na głowie i mój laptop odmawiał współpracy i musiał iść do naprawy. Lecz już jestem i mam dla Was książkę, mianowicie mam dla Was mini recenzję "Zapomniane".


Tytuł oryginalny: "Forgotten"
Autor: Cat Patrick
Ilość stron: 308
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Seria: ---------------
Moja ocena: 5/6


Przeszłość. Teraźniejszość. Przyszłość. Która z nich ma największe znaczenie?

Mam problem: Widzę migawki przyszłości, jakby to były wspomnienia. Ale przeszłość jest dla mnie tajemnicą. Pamiętam, co będę miała na sobie jutro i kłótnię, która zdarzy się dopiero po południu. Ale nie wiem, co jadłam wczoraj na kolację. Radzę sobie dzięki notatkom, mamie i najlepszej przyjaciółce, Jamie, i system jakoś działa... Do czasu. Bo teraz wszystko się sypie. Jamie się buntuje. Mama nie mówi mi prawdy. I nie widzę w swojej przyszłości chłopaka, za którym szaleję. Ale dzisiaj go kocham. I chciałabym zapamiętać na zawsze, jak bardzo...



            Książkę czytałam bardzo dawno temu, na oko jakieś 2 lata temu. Ale ta powieść w przeciwieństwie do tytułu, jest niezapomniana.  Jest to bardzo orginalna powieść z fajnym pomysłem na fabułę. Jeszcze nigdy w żadnej książce z takim czymś się nie spotkałam, choćby w małej ilości. Bardzo podoba mi się okładka, jest trochę taka mroczna i tajemnicza. Dzisiaj nie będę się rozpisywać o każdej osobie, bo nie mam weny, a po drugie nie chce mi się. Ogólnie rzecz biorąc, jak to mówi jedna z moich nauczycielek, na chłopski rozum książka jest bardzo fajna, ciekawy pomysł i jest napisana lekko i przyjemnie, przez co czyta się ją dość szybko. Mi zajęło jakieś 3-4 wieczory i książka była skończona. Z tego co wiem, autorka ma w planach kontynuować tę książkę, co dla mnie jest super pomysłem, bo książka skończyła się w głupim momencie. Ale pomimo to polecam. 



"Zabawne, jak możliwości dodają skrzydeł. Zabawne jak rzeczywistość ściąga z powrotem na ziemię." ~ C.Patrick 
Buziaczki
/~Pauline :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak tu już jesteś, to skomentuj. Tobie zajmie to kilka minut, a mnie to będzie motywować :)