środa, 31 sierpnia 2016

Wakacje, wakacje i po...

Wszystkiego najlepszego wszystkim blogerom z okazji Dnia Blogera!

Cześć! Niestety dzisiaj jest ostatni dzień wakacji, które minęły mi niezwykle szybko. Byłam w lipcu na dwutygodniowych Warsztatach Tanecznych, a w niedzielę wróciłam z Grecji, gdzie spędziłam tydzień. Pod względem pogody, to bywało różnie, jednak z perspektywy wszystkiego innego to były jedne z moich najlepszych wakacji. 


Podsumowując dwa miesiące - to przeczytałam 12 książek, czyli 4 636 stron, co daje mi około 68 stron na dzień. Jest to wynik większy o 756 od zeszłorocznego. Najlepszą książką z całej 12 jest według mnie "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" autorstwa Kirsty Moseley. Udało mi się także na promocji w Empiku kupić "Ciszę" Becki Fitzpatrick. Także kupiłam sobie książkę Agathy Christie "Cat Among the Pigeons" w oryginale na lotnisku w Grecji.



W ciągu trwania lata poświęciłam ponad 53 godziny na oglądanie seriali. Oglądałam trzeci oraz czwarty sezon Arrow, a także zaczęłam niedawno trzeci sezon The 100. Oba seriale Wam jak najbardziej polecam! 

Co do filmów to udało mi się obejrzeć 6 filmów, w tym na jednym byłam w kinie. Te filmy to: Cyberbully, Zanim się pojawiłeś, Tygrysie oczy, Ojcowie i córki, Millerowie oraz Iluzja 2. Najlepsze dwa filmy to Zanim się pojawiłeś i Iluzja 2, oba filmy powaliły mnie na kolana.

Chciałabym jeszcze zaznaczyć, że w związku z tym, że idę do szkoły średniej, to nie mogę zagwarantować, że ten jeden post w tygodniu na blogu się pojawi. Oczywiście, będę się starać jak tylko mogę, aby tutaj w miarę regularnie zaglądać. Ponadto wpadłam na pomysł serii postów, które będą pojawiały się raz na miesiąc: Weekend z..., gdzie będę zamieszczać w soboty i w niedziele, opinie, np. całych serii książek lub serii filmów. Jednak zobaczymy, co z tego wyniknie. 


Piosenki, które towarzyszyły mi w te wakacje to:


A jak Wam minęły wakacje?

Buziaczki
/~Pauline :***


3 komentarze:

  1. The 100 jest genialne! :D
    Byłam w kinie na "Zanim sie pojawiłeś" na początku lipca (jejku, kiedy to było o.O) i zarówno książka jak i film są cudowne! <3
    Gratuluję wyników! ;)

    P.S: Piękny piesek *.*

    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi wakacje minęły błyskawicznie, niestety :(
    Ja też byłam na "Iluzji 2" w kinie ale jednak wolę pierwszą część :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    http://czarodziejka-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak tu już jesteś, to skomentuj. Tobie zajmie to kilka minut, a mnie to będzie motywować :)