sobota, 6 sierpnia 2016

LBA po raz trzeci!

Cześć! Na początku bardzo chciałabym podziękować Alicji *KLIK* za nominację do Liebster Blog Awards. Dla niezorientowanych - LBA polega na tym, że dostając nominację od blogera, odpowiadasz na 11 pytań, po czym nominujesz kolejne 11 osób i zadajesz im 11 pytań. Mam nadzieję, że wszystko jasne, jeśli tak to do dzieła!


1. Co myślisz o lekturach szkolnych? Zachęcają człowieka do czytania, a może zniechęcają?

O szkolnym kanonie lektur, sądzę iż jest troszeczkę przestarzały. Dla dzisiejszej młodzieży Krzyżacy czy Pan Tadeusz niszczą obraz książek. Wiem, że każdy powinien znać największe polskie dzieła, ale lektury powinny być przystosowane do zmieniającego się świata. Jeżeli dodano by jakieś pozycje do lektur z książek młodzieżowych, myślę, że więcej osób by czytało.

2. Najgorsza lektura szkolna.

Dla mnie najgorszymi lekturami były książki Sienkiewicza - Krzyżacy oraz Quo Vadis.

3. Co sądzisz o cytacie: "Piekło jest puste, wszystkie diabły są tu"?

Cytat ten, jest dla mnie bardzo prawdziwy. Czasami mam wrażenie, że faktycznie w piekle nie ma nikogo, a całe zło jest tutaj z nami, na świecie.

4. Wyobraź sobie apokalipsę zombie. Jesteś sama w domu, nie wiesz gdzie są twoi znajomi. Co robisz?

Cóż, są dwie opcje - albo stwierdzam, że już po nich i próbuję się jakoś zorganizować, by przetrwać jeszcze dłużej - albo jestem przekonana, że przeżyli i staram się ruszyć im na ratunek, nie dając się tym samym pokonać. Sądzę, że wybrałabym tą drugą opcję.

5. Do której klasy idziesz po wakacjach?

Po wakacjach idę do pierwszej liceum.

6. Jakie miasto chciałabyś zobaczyć najbardziej? Czy jest w nim coś specjalnego?

I takiego pytania obawiałam się najbardziej. Osobiście chciałabym zobaczyć jak najwięcej w swoim życiu. Uwielbiam podróżować, dlatego nie umiem zdecydować się na tylko jedno miejsce. Na pewno chciałabym zobaczyć takie miasta jak: Londyn, Paryż, Wiedeń, Barcelonę, Nowy Jork, Los Angeles, Tokio, ... i tak dalej i tak dalej.


7. Ulubiony kolor?

Nie mam jednego ulubionego, bo inne kolory byłyby smutne, że faworyzuję tylko jeden. 

8. Największa zbrodnia przeciwko modzie to... ?

Nie interesuję się modą ani tym bardziej się nią w życiu nie kieruję, jednak moim zdaniem największa zbrodnia przeciwko modzie to zakładać każdy możliwy fason i kolor na siebie jednocześnie. Pstrokacizna i tęczowy strój, który wygląda jakby narobił na niego jednorożec.

9. Ulubiona pora roku?

a) ze względu na książki - wszystkie cztery
b) ze względu na temperaturę - lato oraz zima
c) ze względu na obowiązki - lato

10. Wiesz w ogóle kim jestem? 

Jesteś człowiekiem i blogerem, tak samo jak ja.

11. Co sądzisz o moich pytaniach? Podobały Ci się?

Powyższe pytania skłoniły mnie do myślenia, tego jestem pewna. Podobały mi się, ponieważ w większości nie były to takie pytania, które zadaje każdy.

***

Ja nominuję:


Moje pytania:
1. Czy Twoim zdaniem czytanie zanika wśród młodzieży?
2. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
3. Czy jesteś zadowolona/zadowolony z twojego bloga?
4. Masz ulubiony cytat? Jeśli tak, to dlaczego akurat ten?
5. Potrafisz wyobrazić samego siebie za 10 lat?
6. Co sądzisz o zmieniającym się świecie?
7. Czy jest jakieś miejsce na świecie, do którego chciałabyś/chciałbyś pojechać?
8. Wolisz kupować stacjonarnie czy może przez Internet?
9. Twoje hobby to...? (oprócz blogowania i czytania)
10. Gdyby była taka możliwość cofnęłabyś/cofnąłbyś czas?
11. Góry czy morze?


Buziaczki
/~Pauline :***

4 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację w tym jakże świetnym przedsięwzięciu! Pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację :) Jeżeli tylko znajdę chwilkę, odpowiem na pytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odpowiedź :)
    Jeśli chodzi o pierwsze pytanie, to się z tobą zgadzam w 100%

    OdpowiedzUsuń

Jak tu już jesteś, to skomentuj. Tobie zajmie to kilka minut, a mnie to będzie motywować :)