wtorek, 4 sierpnia 2015

Sierpniowy Book Haul!

Cześć! Dzisiaj taki trochę spontaniczny post. Tata odebrał mi książki, które zamówiłam sobie w niedzielę. Stwierdziłam, że 4 na 5 książek, jakie dostałam biorę ze sobą do Grecji. W końcu, kto mi zabroni? No nikt. Dwie będę musiała wziąć do podręcznego, żeby walizka nie była bardzo ciężka.
A więc zaczynamy!


Oto moje nowe zdobycze:


A teraz od góry...


1. "Alicja. Królowa Zombi" - tom III

Tytuł oryginalny: "The Queen of Zombie Hearts"
Autor: Gena Showalter
Ilość stron: 448
Wydawnictwo: Mira (wydawana przez Harlequin)


Wszyscy jesteśmy szaleni
Mam plan. Tym razem unicestwimy zombi raz na zawsze. Zegną przede mną kark, uznają moją władzę. To ja będę królową ich martwych serc.
Przeżyłam koszmar, ale przetrwałam. Naiwnie założyłam, że teraz poznam, czym są szczęście i miłość. Straciłam czujność, a wtedy okazało się, że niektórzy ludzie są gorsi niż zombi. Czas rozpocząć ostateczną rozgrywkę. To będzie bitwa o wszystko, co kocham. Jeśli będę musiała poświęcić życie – nie zawaham się ani sekundy.


2. "Papierowe Miasta"

Tytuł oryginalny: "Paper Towns"
Autor: John Green
Ilość stron: 395
Wydawnictwo: Bukowy Las


Quentin Jacobsen – dla przyjaciół Q – ma osiemnaście lat i od zawsze jest zakochany w zbuntowanej Margo Roth Spiegelman. W dzieciństwie przeżyli razem coś niesamowitego, teraz chodzą do tego samego liceum.
Pewnego wieczoru w przewidywalne, nudne życie chłopaka wkracza Margo w stroju nindży i wciąga go w niezły bałagan. Po czym znika. Quentin wyrusza na poszukiwanie dziewczyny, która go fascynuje, idąc tropem skomplikowanych wskazówek, jakie zostawiła tylko dla niego. Żeby ją odnaleźć, musi pokonać setki kilometrów po USA. Po drodze przekonuje się na własnej skórze, że ludzie są w rzeczywistości zupełnie inni, niż sądzimy. Czy dowie się, kogo szuka i kim naprawdę jest Margo?


3. "Próby ognia" - tom II

Tytuł oryginalny: "The Scorch Trials"
Autor: James Dashner
Ilość stron: 415
Wydawnictwo: Papierowy Księżyc


Próby Ognia to długo oczekiwany drugi tom bestsellerowej trylogii Więzień Labiryntu.
Znalezienie wyjścia z Labiryntu miało być końcem. Żadnych więcej niespodzianek, żadnych puzzli. I żadnego uciekania. Thomas był przekonany, że jeśli Streferzy zdołają się wydostać, odzyskają swoje dawne życie.
W Labiryncie życie było łatwe. Było jedzenie, schronienie i względne bezpieczeństwo. Dopóki Teresa nie zapoczątkowała końca. Ale w świecie poza Labiryntem koniec został zapoczątkowany już dawno temu.
Spalona przez Pożogę i wysuszona z powodu nowego surowego klimatu, Ziemia stała się krainą zniszczenia, penetrowaną przez Poparzeńców, ludzi zarażonych Pożogą.
Dlatego Streferzy wciąż nie mogą przestać uciekać. Zamiast upragnionej wolności, muszą stawić czoła jeszcze jednej próbie. Muszą przejść przez najbardziej spaloną część świata i dotrzeć do celu w ciągu dwóch tygodni.
Ale DRESZCZ przygotował im na tej drodze wiele niespodzianek. Wiele krwawych niespodzianek...
Thomas może tylko zastanawiać się, czy sekret do wolności tkwi w jego głowie, czy też na zawsze będą zdani na łaskę DRESZCZU...


4. "Lek na śmierć" - tom III

Tytuł oryginalny: "The Death Cure"
Autor: James Dashner
Ilość stron: 384
Wydawnictwo: Papierowy Księżyc


Thomas wie, że DRESZCZowi nie można ufać, ale oni twierdzą, że czas kłamstw już się skończył, że zgromadzili w toku Prób wszystkie dane, jakie dało się zebrać, a teraz chcą przywrócić Streferom pamięć, bo potrzebują ich pomocy w ostatecznej misji. 
Streferzy muszą dobrowolnie pomóc uzupełnić mapę, która pozwoli stworzyć lek na Pożogę.
DRESZCZ nie wie jednak, że stało się coś, czego żadne Próby i żadne Zmienne nie pozwoliłyby przewidzieć. Thomas przypomniał sobie dużo więcej, niż przypuszczają.
I wie, że nie może wierzyć w ani jedno słowo z tego, co twierdzi DRESZCZ.
Czas kłamstw już się skończył. Ale prawda jest bardziej niebezpieczna, niż Thomas kiedykolwiek mógł sobie wyobrazić.
Czy ktokolwiek przetrwa poszukiwania leku na śmierć?


5. "Śluby panieńskie"

Tytuł oryginalny: "Śluby panieńskie"
Autor: Aleksander Fredro
Ilość stron: 148
Wydawnictwo: Greg


Komedia powstała w 1832 roku. Opowiada historię Anieli i Klary, które przysięgły sobie, że nigdy w życiu nie wyjdą za mąż. Fredro pokazuje w swym utworze miłość jako coś cudownego i radosnego - a jednak coś, do czego trzeba wytrwale dążyć, często mimo przeróżnych niepowodzeń.


***

Cóż, na dzisiaj to tylko tyle. W końcu dokończę dwie serie - "Kroniki Białego Królika" i "Więźnia Labiryntu". Na "Papierowe Miasta" zbierałam się od zeszłych wakacji, no i nareszcie je mam. Uznałam, że muszę pierwsze przeczytać książkę, a dopiero później zobaczyć film. A "Śluby panieńskie" kupiłam, bo muszę przeczytać je na konkurs. Im wcześniej, tym lepiej. Nie myślcie sobie, że czytam tylko fantastykę i młodzieżówkę, takie książki jak ta też czytam.
A więc kończę i może wpadnę tu jeszcze pod koniec tygodnia z jakąś recenzją.


A tu piosenka, która mnie prześladuje od kilku dni:


Buziaczki
/~Pauline :***

2 komentarze:

  1. Ja chciałam przeczytać papierowe miasta. Chciałam tez iść na film do kina. Mam taką zasadę, najpierw przeczytam książkę a dopiero potem obejrzę film. Zobaczymy czy wybiorę film czy książkę. Gwiazd naszych wina tez chciałam przeczytać, ale postawiłam na film. W wolnej chwili zapraszam do mnie! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu sięgnąć po Więźnia labiryntu... Ja też wyszłam z założenia, że nowe książki najlepiej czyta się na wakacjach i zabrałam ze sobą siedem :D Dobrze, że jechałam autem i nie musiałam się przejmować wagą ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak tu już jesteś, to skomentuj. Tobie zajmie to kilka minut, a mnie to będzie motywować :)