sobota, 6 września 2014

"MISSja Survival" - Libba Bray

Cześć! Nareszcie weekend. Ja początek roku szkolnego zaczęłam bardzo aktywnie. Mam nadzieję, że sobie poradzę. Ale dość o szkole, na to będzie jeszcze czas. Moja propozycja książki na weekend to "MISSja Survival".


Tytuł orginalny: "Beauty Queens"
Autor: Libba Bray
Ilość stron: 444
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Seria: cykl książek dla młodzieży "Uwaga, młodość"
Moja ocena: 5/6


"Być królową piękności, to jak być żołnierzem, tylko trudniej. Żołnierze nie walczą dziesięciocentymetrowych szpilkach!"

Uczestniczki konkursu miss nastolatek już widzą oczami wyobraźni, jak paradują w skąpych kostiumach, rywalizują ze sobą w blasku fleszy. Jednak los ma wobec nich inne plany. Samolot, którym lecą na finał, rozbija się na bezludnej wyspie. Dziewczynom udaje się ocalić życie, lecz ani jednej kredki do oczu! Co w tej sytuacji zrobią królowe piękności? Będą ćwiczyć do konkursu czy zastosują techniki przetrwania? A jeśli na horyzoncie pojawią się ... piraci?!





      Ogólnie książka bardzo fajna, ale czasami mnie denerwowała, szczególnie tz. przerwy na reklamy narzucone przez autorkę. Ta książka nauczyła mnie inaczej postrzegać piękno. Pokazała mi, że nawet modelki mają wady i kompleksy. Książka dająca do myślenia, ale jednocześnie chwilami śmieszna. W niektórych momentach chciałam przyśpieszyć akcję, ale ponieważ to była jedyna książka, którą wzięłam ze sobą na dwa tygodnie do Włoch, starałam się nie narzekać na tą książkę. Myślę, że na pewno przeczytam następne pozycje z tego cyklu, gdy tylko się pojawią. Na razie ukazały się tylko dwie książki "MISSja Survival" oraz "Greckie Wakacje". Polecam tą książkę, mimo kilku małych wad...


Buziaczki 
/~Pauline :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak tu już jesteś, to skomentuj. Tobie zajmie to kilka minut, a mnie to będzie motywować :)