czwartek, 2 lipca 2015

1. URODZINY BLOGA!!!

Hej, wszystkim! Przed chwilą zerwałam się i przypomniałam sobie o czymś niezwykle ważnym. Dokładnie rok temu napisałam pierwszą recenzję na tym blogu!
Uwierzcie mi, że byłam tak zabiegana, że kompletnie o tym zapomniałam. Widać, jaka ze mnie blogerka. Cóż, zdarzają się gorsze rzeczy niż to, że zapomniało się o urodzinach własnego bloga.

Podsumowując cały rok z wami:
1) dzisiejszy post jest to 69 post na blogu
2) zrecenzowałam 51 książek
3) 4 filmy
4) 2 seriale
5) na liczniku stuknęło 6 211 wyświetleń
6) ogólnie na blogu jest 70  komentarzy

Dziękuję Wam serdecznie za to, że czasami tu zaglądacie i czytacie moje wypociny. Cieszę się, że niektóre moje recenzje pomagają Wam w wyborze książki. I mam nadzieję, że spędzimy razem kolejny rok. 
Jejku, ale zleciał ten czas. Przecież niedawno opublikowałam pierwszą recenzję, których jeszcze nie umiałam dobrze pisać. A tu już rok blogowania mam za sobą. Ani się obejrzę, a miną dwa lata. 
Jak wrócę z Warsztatów Tanecznych to może uda mi się zorganizować zaległy konkurs urodzinowy. Co Wy na to? 

Także dziękuję Wam jeszcze raz za wytrwałość ze mną i z moim blogiem! Udanych wakacji życzę!

Buziaczki 
/~Pauline :***


1 komentarz:

Jak tu już jesteś, to skomentuj. Tobie zajmie to kilka minut, a mnie to będzie motywować :)