piątek, 26 czerwca 2015

Wakacyjne plany, nie tylko czytelnicze...

Hej! W końcu WA-KA-CJE! Brak szkoły, brak nauki, brak stresu, a co za tym idzie? Czas wolny, mnóstwo czasu wolnego - na książki, oczywiście.
No może nie tylko książki, bo mam też inne postanowienia.

Ale najpierw postanowienia książkowe na wakacje 2015!

Chciałabym przeczytać jak najwięcej książek się da. Co mam w domu? Mam "Czerwoną Piramidę", "Ognisty Tron" (oba autorstwa Rick'a Riordana), "Zwiadowców. Księgę 5." (John Flanagan), "Kroniki Bane'a" (Cassandra Clare, Sarah Rees Brennan, Maureen Johnson), "Skrawki Błękitu" (Lois Lowry), "Puszkę" (Barbara Kosmowska), którą dostałam dzisiaj na zakończenie roku. Oprócz nich mam jeszcze dwie zaczęte - "Hobbita" (J. R. R. Tolkien), z którym męczę się od kwietnia oraz "Czerwoną Królową" (Victoria Aveyard), tą zaczęłam czytać jakoś niedawno. 
Pomijając te 8 książek, chciałabym jeszcze zamówić sobie przez Internet kilka kolejnych, na przykład:
  • "Alicja. Królowa Zombi" (Gena Showalter)
  • "Toxic" (Rachel van Dyken)
  • "Następczyni" (Kiera Cass)
  • "Crescendo" (Becca Fitzpatrick)
  • "Cisza" (Becca Fitzpatrick)
  • "Finale" (Becca Fitzpatrick)


Jeśli chodzi o książkowe plany to to wszystko, napiszę tylko jeszcze, że trzy książki biorę ze sobą do Grecji, ale nie wiem które. Któreś na pewno, przez dwa tygodnie to przeczytam je bez większych przeszkód. 


A teraz plany filmowe i serialowe! 

Cóż, z filmów to mam w planach obejrzeć:
  • "Zbuntowana" 
  • "Pitch Perfect"
  • "Pitch Perfect 2" 
  • "Szybcy i wściekli 7" 
  • "Love, Rosie"
  • "Dawca pamięci"
  • "Charlie" 
 Z filmów to chyba tyle, zresztą i tak będę je oglądać, jak będę miała czas. Czyli najprawdopodobniej w nocy. Teraz czas na seriale:
  • wszystkie sezony "Lost: Zagubieni" 
  • 2 sezon "The Originals"
W sumie to tylko na tych dwóch mi zależy. A jak jakiś się jeszcze przyczepi do mnie to będzie kolejny do oglądania. I będę miała większy zaciesz.

W lipcu jadę na Warsztaty Taneczne na dwa tygodnie, więc tak raczej nie będę miała kiedy czytać, ale i tak książkę, że sobą biorę. Może chociaż ją zacznę, co byłoby dużym sukcesem. A później w sierpniu wylatuję na Rodos na dwa tygodnie. I tam będę nadrabiać zaległości w czytaniu. Jeszcze jakoś przez wakacje biorę udział w dwóch nocach czytelniczych.

Dobra to tak mniej więcej przedstawiają się moje wakacje. A jakie są wasze plany? Chętnie je poznam :)

Tu macie piosenkę taką w wakacyjnym klimacie: 



Także życzę Wam fantastycznych wakacji, abyście zapamiętali to lato do końca życia i byście mieli czas na czytanie! 

Buziaczki 
/~Pauline :***


2 komentarze:

  1. Design na Twojego bloga za darmoszkę.
    nelcziik@gmail.com polecam serdecznie Emotikon grin

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mnie także czeka Czerwona Królowa ;)
    Z filmów nie oglądałam tylko Pitch Perfect, a resztę bardzo polecam! No, może oprócz Dawcy Pamięci, co do którego miałam ogromne oczekiwania, a mnie zawiódł :(
    Z seriali polecam Teen Wolf'a jeśli jeszcze nie oglądałaś ;)

    zaczytanekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak tu już jesteś, to skomentuj. Tobie zajmie to kilka minut, a mnie to będzie motywować :)