piątek, 8 maja 2015

LIEBSTER BLOG AWARDS

Elo ludziska! Nareszcie udało mi się tu zajrzeć. Masakra jaki miałam ciężki dzień, dwie kartkówki i dwa sprawdziany plus pytanie z fizyki... masakra. Ale już jestem :)
Bardzo dziękuję Asi za nominację do LBA, nawet nie wiesz, jakiego mam teraz banana na twarzy. Jest to wyróżnienie otrzymane od innego blogera. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która tego bloga wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób, podając informację o nominacji na ich blogach i zadaje 11 pytań.



Oto moje odpowiedzi:

1. Ulubiony kolor.
Cóż, lubię wszystkie kolory, bo bez nich świat byłby szary i nudny, lecz takimi moimi naj naj, że naj to są chyba zielony, czarny i pomarańczowy. 

2. Masz rodzeństwo?
Nie, chociaż zawsze chciałam mieć starszego brata, ale no niestety się nie da. Jednak mam takie przyjaciółki dzięki, którym czuję się jakbym miała siostry, ale takie popierniczone jak ja... :) Pozdrawiam Was, jeśli to czytacie.

3. Masz zwierzaka?
Tak, mam. Moja kochana wariatka to czekoladowa Labradorka, ale już z niej staruszka (16 maja będzie mieć 5. urodziny). Wabi się Koffi. 
*tu macie jej zdjęcie*



4. Ulubiona książka/książki.
To tak jakby zapytać jakąś mamę z kilkorgiem dzieci, które najbardziej kocha. Nie da się, prawda? Tak samo jest u mnie z książkami, kocham wszystkie.

5. Ulubiona męska postać.
A więc tutaj będzie kilka, no dobra kilkanaście przykładów - Jace, Will, Adam, Percy, Tobias, Aaron, Will, Finnick, Sean, Day, Damon, Cole, Liam, Dhiren, Luke, Maxon... i wielu wielu innych. Nie umiem zdecydować.
Uwielbiam ich wszystkich.

6. Ulubiona żeńska postać. 
Tu będzie mniej przykładów niż w poprzednim pytaniu - Katniss, America, Clary, Tessa, Annabeth, Mia, Evanlyn, Teresa, June i chyba tyle, ale bardzo możliwe, że o którejś zapomniałam. 

7. Skąd wzięła się nazwa twojego bloga?
Szczerze mówiąc to nie wiem, po prostu tak jakoś wyszło. Chciałam oddać mnie tą nazwą i tak w mojej głowie narodziła się nazwa "Zakochana w czytaniu".

8. Co cię skłoniło do napisania bloga? 
Chciałam dzielić się z innymi moją pasją, z ludźmi, którzy będą mnie akceptować taka jaka jestem, żebym nie musiała się zmieniać i paplać o rzeczach, które mnie nie interesują. Zresztą moja najlepsza przyjaciółka miała mnie dość z tym ciągłym gadaniem o książkach, ale i tak teraz wyszło na moje, bo skłoniłam ją do czytania, czyta teraz "Mroczne Umysły".  

9. Ile czasu poświęcasz na jeden post?
Bardzo dobre pytanie - nie mam pojęcia, ile. To zależy, czy mam wenę, bo wtedy to nawet w 1h jest nowiutki post, lecz kiedy weny brak to nawet kilka godzin mogę pisać, a i tak nic z tego nie będzie. 

10. Jesteś zadowolona ze swojego bloga? 
Oczywiście, że tak, nigdy nie myślałam, że ktoś będzie czytał to co publikuję, a teraz jest prawie 5200 wyświetleń. Normalnie czuję się jakbym zaraz miała skoczyć pod sam sufit. Dziękuję wszystkim, którzy czytają mojego bloga! Kocham Was!

11. Jakie jest twoje hobby?
Szczególnie no to książki, ale także fotografia, pisanie opowiadań, taniec, śpiewanie, a jak mi się nudzi to lubię też sobie trochę porysować. 
*tu wstawiam wam kilka zdjęć mojego autorstwa*


 No i tak dotarłam do końca :)

Nominuję:

Wiem, że trzeba 11, no ale trudno, przecież zasady są po to, aby je łamać. :)

I pytania:
1. Dlaczego piszesz bloga?
2. Twój ulubiony film?
3. Najlepsza muzyka z filmu?
4. Największe marzenie?
5. Masz zwierzaka?
6. Jak zaczęła się twoja przygoda z czytaniem?
7. OTP? (One True Parring)
8. Ulubiony bloger?
9. Hobby? (poza czytaniem)
10. Twój książkowy mąż? (tylko jeden!)
11. Czy masz satysfakcję ze swojego bloga?

A więc, to by było na tyle ode mnie. Ja muszę lecieć, bo prezentacja się sama na jutro nie dokończy.

Buziaczki
/~Pauline :***




Łapcie tu jeszcze "See You Again" z Fast & Furious 7... :)


5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację <3
    przepiękne zdjęcia, masz ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :) Jak tylko uporam się z zaległymi recenzjami, postaram się odpowiedzieć na pytania :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację :) Jak tylko ogarnę zaległości postaram się odpowiedzieć na pytania :D
    Świetne zdjęcia :) naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do LBA! Mam nadzieję, że odpowiesz :)
    http://podrozemiedzyksiazkowe.blogspot.com/2015/05/iii-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Jak tu już jesteś, to skomentuj. Tobie zajmie to kilka minut, a mnie to będzie motywować :)