środa, 30 lipca 2014

"Alicja w Krainie Zombi" - Gena Showalter

Cześć wszystkim! Już za 4 tygodnie szkoła :( Ale nawet ta myśl nie przeszkadza mi w czytaniu. A oto propozycja na dziś - "Alicja w Krainie Zombi".


Tytuł: "Alicja w Krainie Zombi"
Autor: Gena Showalter
Ilość stron: 505
Wydawnictwo: Mira (wydawana przez Harlequin) 
Seria: "Kroniki Białego Królika" - tom I
Moja ocena: 5/6


Żałuję, że nie mogę się cofnąć w czasie i postąpić inaczej w wielu sprawach. Powiedziałabym swojej siostrze: nie. Nigdy nie błagałabym matki, by porozmawiała z ojcem. Zasznurowałabym usta i przełknęłabym te nienawistne słowa. Albo chociaż uściskałabym siostrę, mamę i tatę po raz ostatni. Powiedziałabym, że ich kocham. Żałuję... tak, żałuję.

Jej ojciec miał rację. Potwory istnieją...

By pomścić śmierć rodziny, Alicja musi się nauczyć, jak walczyć z zombi. 

Nie spocznie, dopóki nie odeśle każdego żywego trupa z powrotem do grobu. Na zawsze. 

         "Alicja w Krainie Zombi" jest to moja pierwsza książka o tematyce zombi. Byłam nią mile zaskoczona i od razu musiałam kupić następną część. Książkę czytało mi się szybko i bardzo przyjemnie. Chociaż przez 80 - 90 stron akcja była trochę nudna. Większość książki to opisy "normalnego" życia Ali, czyli szkoła, przyjaciele, itp. Cała akcja, moim zdaniem zaczyna się rozkręcać, jak Alicja zaczyna walkę z zombi, chociaż tych walk jest niewiele, może 5-6 walk, to są one ciekawe. Jeśli myślicie, że w tej książce nie ma miejsca na prawdziwą miłość, to jesteście w dużym błędzie. Nawet główna bohaterka została złapana w sidła miłości, jednak wydarzenia nie pozwalają jej na szczęście. A dlaczego? Dowiecie się tylko czytając tą książkę. 


Buziaczki
/~Pauline :***

3 komentarze:

  1. Ja uwielbiam tą książkę.
    Czytało mi się ją świetnie. Nie czytałam jeszcze drugiej części ale mam nadzieje ze będzie ona tak samo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przeczytałam już drugą, a teraz z niecierpliwością czekam na trzecią część... :3

      Usuń
  2. Zombie to nie moje tematyka, więc raczej nie sięgnę. Chociaż książka zapowiada się bardzo ciekawie! :)
    Zapraszam,
    http://czytam-pisze-recenzuje-polecam.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń

Jak tu już jesteś, to skomentuj. Tobie zajmie to kilka minut, a mnie to będzie motywować :)