wtorek, 1 września 2015

Podsumowanie wakacji...

Hej! Z ciężkim sercem w ten piękny szkolny dzień, muszę rzec: "Mam już dosyć!". Jeszcze od razu na dzień dobry są problemy z planem lekcji i jak na razie mam tylko na jutro. A jak tam u Was rozpoczęcie? Do której klasy teraz idziecie? Ja do 3 gimnazjum, trochę się boję tej ostatniej klasy. Ale co ma być to będzie. Trzeba być dobrej myśli. 

Dzisiaj przygotowałam takie podsumowanie moich wakacji, które stanowczo za szybko minęły.
Tak więc w ciągu lipca i sierpnia przeczytałam 10 książek, co w sumie daje 3880 stron. Dwie książki zaczęłam czytać.
Oto one: 

Przeczytane!!!
Zaczęte...

Uważam, że "Lek na śmierć" (James Dashner) i "Papierowe Miasta" (John Green) to najlepsze książki ze wszystkich 10, jednak nie mogę się zdecydować, która jest lepsza. 




Jeśli chodzi o filmy to wychodzą dużo gorzej. Z tych filmów, które miałam w planach zobaczyłam tylko "Zbuntowaną". Jakoś nie miałam ochoty, by oglądać filmy. Z serialami nie było najgorzej. Skończyłam w końcu drugi sezon "The Originals" teraz czekać na trzeci. A co do "Lost. Zagubieni" to utknęłam chyba jakoś w połowie drugiego sezonu. 


Piosenki, które towarzyszyły mi podczas tych wakacji to: 



                                   


***

I tak jak obiecałam, teraz kilka zdjęć z moich wakacji na Rodos!


A tak wyglądała dzisiejsza sesja z książkami (plus mój pies) na trawie: 



Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Nie taki był mój zamiar. A jak Wy spędziliście wakacje? Też zapamiętacie je do końca życia? 

Na ten rok szkolny życzę Wam zapału do nauki i dobrych ocen! 

Buziaczki
/~Pauline :***



2 komentarze:

  1. Też nie mam planu lekcji, także łączę się w bólu.
    III klasa nie jest taka straszna, ale zależy od nauczycieli. Dla mnie bardziej stresujące od egzaminu były ciągłe sprawdziany powtórkowe - jak przypomnieć sobie w ciągu tygodnia materiał z np. znienawidzonej przeze mnie chemii z dwóch lat?

    Pozdrawiam,
    nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, ile książek! zazdroszczę Ci, że masz czas, żeby to wszystko przeczytać! :D

    Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak tu już jesteś, to skomentuj. Tobie zajmie to kilka minut, a mnie to będzie motywować :)