piątek, 4 września 2015

MY TOP 10 - FILMY!

Hejka! Zaczęłam trzecią gimnazjum bardzo ambitnie - przewodnicząca klasy, najstarsza uczennica w szkole, 4 konkursy kuratoryjne plus na zawody sportowe, jeśli się odbędą. A jak Wy zaczęliście ten rok szkolny?
Dzisiaj przygotowałam zestawienie MY TOP 10 FILMÓW.



Nie znam osoby, która nie lubi oglądać filmów, a filmy to mój ulubiony sposób na nudę, bądź relaks po ciężkim dniu. A więc zaczynamy! 


#10 - "Niezgodna"
reż. Neil Burger



#9 - "Marley i ja" 
reż. David Frankel



#8 - "Step up. Taniec zmysłów"
reż. Anne Fletcher



#7 - "Czarownica"
reż. Robert Stromberg



#6 - Colombiana" 
reż. Olivier Megaton



#5 - "Zostań, jeśli kochasz"
reż. R. J. Cutler



#4 - "Szybcy i wściekli 7"
reż. James Wan



I czas na podium! 


#3 - "Igrzyska Śmierci. W pierścieniu ognia" 
reż. Francis Lawrence



#2 - "Mamma Mia!" 
reż. Phyllida Lloyd



#1 - "Les Misérables. Nędznicy" 
reż. Tom Hooper 



***

Cóż, pierwsze i drugie miejsce może wydać się wam nudne, jednak ja uwielbiam musicale, więc dlatego taki wybór, a nie inny.
Które z filmów już widzieliście? A które macie zamiar zobaczyć? A może któregoś filmu nie lubicie? Chętnie zapoznam się z waszymi zdaniami na ten temat.


Zostawiam Was z tymi filmami i lecę zbierać się na spotkanie do bierzmowania.
Buziaczki
/~Pauline :***

2 komentarze:

  1. Zapraszam do siebie :)
    dopiero zaczynam :)
    https://zrecenzowanekkw.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze, oglądałam tylko Step Up, ale za to oglądałam ten film chyba z setki razy... Ale nie lubię tego filmu, ponieważ zawsze oglądałam go z przymusu ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak tu już jesteś, to skomentuj. Tobie zajmie to kilka minut, a mnie to będzie motywować :)