poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Moje seriale - #1

Hejka! Przez dwa tygodnie mieliście możliwość głosowania, co jeszcze chcielibyście zobaczyć na moim blogu oprócz recenzji książek. Zadecydowaliście, że chcecie dowiedzieć się jakie seriale oglądam.
Co poniedziałek będę dodawać nową propozycję serialu. Zapraszam!

A więc pierwszym i moim ulubionym serialem są "Pamiętniki Wampirów".


Tytuł orginalny: "The Vampire Diaries"
Kraj produkcji: Stany Zjednoczone
Twórcy: Julie Plec i Kevin Williamson
Emitowany od: 10 września 2009
Liczba sezonów: 5 (6 będzie miał premierę 2 października)
Moja ocena: 6/6



   Cztery miesiące po tragicznym wypadku samochodowym, w którym giną rodzice 17-letniej Eleny Gilbert (Nina Dobrev) i jej 15-letniego brata Jeremy’ego (Steven R. McQueen) ciągle próbują poradzić sobie ze smutkiem i iść naprzód. Z początkiem nowego roku szkolnego, Elena i jej przyjaciele są zafascynowani nowym przystojnym i tajemniczym uczniem Stefanem Salvatore (Paul Wesley). Stefan i Elena natychmiast zwracają na siebie uwagę, Elena nie ma pojęcia, że Stefan jest półtora wiecznym wampirem, starającym się żyć spokojnie wśród ludzi, kiedy jego brat Damon (Ian Somerhalder) jest uosobieniem przemocy i brutalnego wampira. Teraz ci dwaj wampirzy bracia – jeden dobry, drugi zły – toczą wojnę o duszę Eleny i jej przyjaciół, rodziny i mieszkańców małego miasteczka Mystic Falls, w stanie Virginia.


        Serial zaczęłam oglądać jakoś w marcu, jak byłam chora na zatoki i mi się nudziło. I tak się zakochałam w tym serialu. Jednak postanowiłam jeszcze kupić w Empiku książkę "Pamiętniki Wampirów", którą napisała L. J. Smith. Lecz w książce nie mogłam odnaleźć się w wydarzeniach i pamiętam, że nawet nie skończyłam jej czytać, bo po prostu mi się nie podobała. Wiem, że to trochę dziwne, ale zdecydowanie wolę serial od książki. I postacie w serialu znacząco różnią się od postaci w książce. Jednak postać Damona pokochałam od samego początku i w serialu, i w książce (tak, to właśnie on jest moim ulubionym bohaterem). Ale to tylko moje zdanie. Jeśli chcecie możecie podzielić się ze mną swoim zdaniem, pisząc pod tym postem komentarz.


Buziaczki
/~Pauline :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak tu już jesteś, to skomentuj. Tobie zajmie to kilka minut, a mnie to będzie motywować :)