środa, 27 kwietnia 2016

Moje nowe zdobycze... czyli Book Haul!

Cześć! Jak tam? Dzisiaj mam dla Was już trzeci na blogu Book Haul! W poniedziałek dotarły do mnie nowe książki - osiem dokładnie. A czy Wy ostatnimi czasy powiększyliście swoją domową biblioteczkę? Dziś dosyć szybko oraz bardzo przyjemnie. Book Haul czas zacząć!

Tak jak większość moich internetowych zakupów, paczkę zamówiłam tutaj KLIK! 

1. "Szklany miecz" - tom 2
Autor: Victoria Aveyard
Wydawnictwo: MoonDrive
Ilość stron: 556

Walka pomiędzy rosnącą w siłę armią rebeliantów a światem, w którym liczy się kolor krwi, przybiera na sile. Mare Barrow ma czerwoną krew, taką samą jak zwykli ludzie. Jednak jej nadprzyrodzona moc zarezerwowana dla Srebrnych sprawia, że rządzący chcą wykorzystać dziewczynę jako broń.
Mare odkrywa, że nie jest jedyną Czerwoną, która posiada umiejętności Srebrnych. Są inni. Ścigana przez okrutnego króla Mavena wyrusza na wyprawę, aby zrekrutować Czerwono-Srebrnych do armii powstańców gotowych walczyć o wolność. Wielu z nich straci życie, a zdrada stanie się chlebem powszednim. Mare musi też zmierzyć się z mrokiem, który ogarnął jej duszę. Czy sama stanie się potworem, którego próbuje pokonać?

2. "Zwiadowcy. Królowie Clonmelu" - tom 8
Autor: John Flanagan
Wydawnictwo: Jaguar
Ilość stron: 472

 Na corocznym konwencie Zwiadowców brakuje Halta, który wyruszył na Zachód, by zbadać pogłoski na temat niepokojących wydarzeń w Hibernii. Gdy powraca, przywozi ze sobą fatalne nowiny... Kult wyznawców fałszywego bóstwa panoszy się w zachodnich dominiach. Nazywający siebie Odszczepieńcami heretycy sieją niepokój i podburzają ludność Hibernii. Pięć z sześciu królestw znajduje się już pod ich kontrolą. Tylko Clonmel opiera się jeszcze heretyckim wpływom, ale, jeśli będzie walczył samotnie, upadnie. Will, Halt i Horace wyruszają na Zachód, by przywrócić dawny porządek. Klucz do powodzenia misji spoczywa w dłoni mistrza Zwiadowców. Jakie sekrety kryją się w przeszłości Halta i w jaki sposób wpłyną one na sytuację w Hibernii?

3. "Alicja i uczta zombi" - tom 4
Autor: Gena Showalter
Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Ilość stron: 416

Zombi istnieją naprawdę. Pogódźcie się z tym. 
Jestem coraz silniejsza, coraz więcej umiem. Mogę samą myślą sprawić, że z każdego zombi zostanie garść popiołu. Wygrałam kilka bitew z siłami zła, ale zapłaciłam za to wysoką cenę. Okazało się, że to jeszcze nie koniec wojny. Teraz musimy się zjednoczyć, bo gramy o najwyższą stawkę. Albo znów nauczymy się być ludźmi, albo przestaniemy istnieć.

4. "Królowa i faworytka" - tom 3.5
Autor: Kiera Cass
Wydawnictwo: Jaguar
Ilość stron: 208

Zanim zaczęła się opowieść o Americe Singer, inna dziewczyna przyjechała do pałacu, by rywalizować o rękę innego księcia. W Królowej możemy śledzić losy przyszłej matki księcia Maxona, Amberly, podczas Eliminacji, dzięki którym została ukochaną przez wszystkich królową. Marlee Tames przybyła do pałacu, by zdobyć serce księcia Maxona – ale jej własne serce miało inne plany. Faworytka pokazuje sceny ze wspólnego życia Marlee i Cartera, od pamiętnej nocy, gdy ich sekret wyszedł na jaw, aż po wydarzenia z finału Jedynej.

5. "Julia. Trzy tajemnice" - tom 2.5
Autor: Tahereh Mafi
Wydawnictwo: MoonDrive
Ilość stron: 200

Zostałam przeklęta Mam niezwykły dar
Jestem potworem Mam nadludzką moc
Jestem narzędziem zniszczenia Będę walczyć o miłość
Specjalny dodatek do bestsellerowej trylogii zawiera niezwykły pamiętnik głównej bohaterki, dzięki któremu dowiemy się, co poprzedziło wydarzenia opisane w pierwszym tomie, oraz dwie nowele: „Destroy Me” i „Fracture Me”.
„Destroy Me” to opowieść Warnera pokazująca, co zdarzyło się pomiędzy akcją pierwszej i drugiej części trylogii.
„Fracture Me” to historia opowiadana przez Adama, rozgrywająca się po wydarzeniach opisanych w drugiej części sagi.

6. "Cała prawda"
Autor: Dan Gemeinhart
Wydawnictwo: Bukowy Las
Ilość stron: 235

Mark jest zwykłym chłopcem – ma najlepszą przyjaciółkę o imieniu Jessie, ukochanego pieska, lubi robić zdjęcia oraz pisać haiku, a także marzy o tym, by kiedyś wspiąć się na pewną górę.
Jednak pod jednym bardzo ważnym względem Mark różni się od swoich rówieśników. Jest poważnie chory, na tyle poważnie, że połowę życia spędza w szpitalach, poddawany różnym terapiom. Mimo to nikt nie potrafi powiedzieć, czy chłopak ma szanse na wyzdrowienie.
Zmęczony tym wszystkim Mark postanawia spełnić swoje marzenie, choćby miała to być ostatnia rzecz, jaką zrobi w życiu. Zabiera tylko aparat fotograficzny oraz zeszyt, w którym zapisuje haiku, i opuszcza dom, aby z psem u boku zdobyć szczyt góry Rainier.
Bo nigdy nie jest za późno na przygodę życia.

7. "Przez ciemność" - tom 1.5/2.5/3.5
Autor: Alexandra Bracken
Wydawnictwo: MoonDrive
Ilość stron: 379

Gabe: Chciałbym się wyrwać z pogrążonego w beznadziei miasta. Zrobię wszystko, by zapewnić sobie lepszą przyszłość.
Sam: Byłam pewna, że Czerwoni zostali wymordowani lata temu. Oni jednak powracają, śmiertelnie niebezpieczni. Wśród nich jest ktoś, kogo znałam dawno temu.
Lucas: Wciąż pamiętam, jak szczęśliwi byliśmy kiedyś, Sam i ja. Ona ocaliła nasz świat. Zrobię wszystko, by ją uratować.
Mia: Nie czuję się dziewczynką, którą dawniej byłam. Jestem „czymś”, obozowym numerem. Przy życiu utrzymuje mnie nadzieja, że jeszcze kiedyś zobaczę mojego brata Lucasa.
Czy iskry nadziei rozbłysną w mroku?

8. "Panika"
Autor: Lauren Oliver
Wydawnictwo: MoonDrive
Ilość stron: 358

Wyobraź sobie senne, pogrążone w beznadziei miasteczko.
Wyobraź sobie dziewczynę, która nie wierzy, że może ją spotkać coś dobrego.
Wyobraź sobie grę, w której każdy musi podjąć śmiertelne ryzyko, by wygrać wielką nagrodę – przepustkę do lepszego życia.
Ta gra to Panika. Nikt nie wie, kim są sędziowie, którzy wymyślają zadania i czuwają nad przebiegiem rywalizacji. Uczestnicy zostają zmuszeni do przesunięcia własnych granic, do wyjścia poza strefę bezpieczeństwa, do stawienia czoła najgłębszym lękom.
Dziewczyna ma na imię Heather. Od zawsze pogardzała grającymi w Panikę. Ale kiedy jej chłopak odchodzi do innej, pełna wściekłości, bólu i rozpaczy decyduje się przystąpić do rywalizacji. Nigdy nie spodziewała się, że to zrobi. Aż do tego lata.


***
Cóż, na dzisiaj to tyle. Co teraz czytacie, albo co macie zamiar w najbliższym czasie przeczytać? Zmykam, bo jeszcze czeka na mnie przemeblowanie na regale. Cześć!



Buziaczki
/~Pauline :***

6 komentarzy:

  1. Ja w tym miesiącu nie kupiłem żadnej książki i jestem z siebie dumny. Od tego miesiąca postanowiłem, że będę kupował to na co mam wielką ochotę, no chyba że akurat będzie jakaś dosyć duża promocja na książkę, którą nawet chciałem przeczytać :)
    Kiedyś zastanwiałem się nad kupnem książek na bonito, ale zdecydowałem się, żeby kupić je na nieprzeczytane.pl - według mnie to najlepszy dyskont książkowy :)
    Obserwuję :)
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak kolega wyżej - nic nie kupiłam. Za to maj... Hm, maj może być dla mnie wyzwaniem :D
    Co ciekawe, nie czytałam żadnej z pokazanych przez Ciebie książek, ale planuję się zabrać za "Czerwoną królową" i jej kontynuację.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na quiz poświęcony literaturze młodzieżowej,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio kupiłam mnóstwo książek i za niedługo rownież pojawi się u mnie book haul. Z pokazanych przez ciebie książek czytałam "Szklany miecz" według mnie był lepszy od "Czerwonej królowej" i kończy się w takim momencie, że wciąż mam ciarki. "Panika" była w porządku, ale mnie nie zachwyciła. Czytałam całą serię "Zwiadowców" i mam do nich ogromny sentyment! Życzę ci wspaniałej lektury.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  4. o jezu ale ksiazek
    no idzie sie zakochac
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Twoich zdobyczy czytałam "Panikę" oraz "Julia. Trzy tajemnice". Niestety obie mnie rozczarowały, ale mam nadzieję, że Tobie spodobają się bardziej. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń

Jak tu już jesteś, to skomentuj. Tobie zajmie to kilka minut, a mnie to będzie motywować :)