środa, 17 lutego 2016

R.I.P. IT OR SHIP IT Book Tag

Hejka! W związku z tym, że niedawno były Walentynki postanowiłam zrobić R.I.P. IT OR SHIP IT Book Tag. 


Dla niezorientowanych w temacie - wybrałam 10 książek i z każdej z nich dwójkę bohaterów, dziewczynę i chłopaka, następnie będę losować dwie osoby i zdecydować czy akceptuję ich jako parę (SHIP IT), czy też nie (R.I.P. IT). Mam nadzieję, że wszystkie niepewności wyjaśnią się dalej. Zaczynamy!!!  

Książki, z których wybierałam bohaterów:

"Mroczne Umysły"
"Mechaniczny Anioł"
"Alicja w Krainie Zombi"
"Więzień Labiryntu"
"Obsydian"
"Miasto Kości"
"Wszystkie jasne miejsca"
"Zostań, jeśli kochasz"
"Jutro. Kiedy zaczęła się wojna"
"Dom Hadesa"

Lista prezentuje się następująco:



Pierwsza para to...
Calypso (Dom Hadesa) i Adam (Zostań, jeśli kochasz)
Calypso, dziewczyna marząca o prawdziwej miłości i Adam, muzyk... hmmm, myślę, że razem tworzyliby niezłą parę. SHIP IT!

Następnie...
Teresa (Więzień Labiryntu) i Cole (Alicja w Krainie Zombi)
Teresa i Cole, Cole i Teresa... wiecie, jakoś tego nie widzę. Teresa, która zapoczątkowała koniec i Cole cały w tatuażach łowca zombi. R.I.P. IT!

Po trzecie...
Clary (Miasto Kości) i Daemon (Obsydian)
Tak, tak, tak, zdecydowane TAK! Uważam, że Clary i Daemon byliby świetną parą. Chciałabym zobaczyć ich kłótnię. SHIP IT!

Kolejni w kolejce są...
Ruby (Mroczne Umysły) i Leo (Dom Hadesa)
Ruby, która ciągnie za sobą kłopoty oraz Leo, który jak coś powie to nie wiadomo, czy się śmiać czy płakać... nie jestem do nich przekonana na 100%. R.I.P. IT!

Piąta para to...
Ellie (Jutro. Kiedy zaczęła się wojna) i Thomas (Więzień Labiryntu)
Oboje są odważni, zrobią wszystko, by tylko uratować swoich przyjaciół. Sądzę iż mogłoby z tego wyjść coś więcej niż przyjaźń. SHIP IT!

Dalej...
Mia (Zostań, jeśli kochasz) i Jace (Miasto Kości)
Mia, wrażliwa wiolonczelistka i Jace, zakochany w sobie Nocny Łowca... myślę, że jako zakochani nie wytrwali by długo. R.I.P. IT!

Po siódme...
Alicja (Alicja w Krainie Zombi) i Finch (Wszystkie jasne miejsca)
Cóż, Alicja i Finch jakoś nie podobają mi się jako para. Finch jest zbyt "delikatny", że tak się wyrażę, dla Ali. Przykro mi, bo polubiłam obie te postaci, ale R.I.P. IT!

Następna para to...
Tessa (Mechaniczny Anioł) i Homer (Jutro. Kiedy zaczęła się wojna)
Tessa i Homer, tak samo jak w prypadku Ellie i Thomasa, są odważni i stawiają czyjeś życie wyżej niż swoje. Cóż, myślę, że mogłoby im się udać. SHIP IT!

Kojeni bohaterowie to...
Violet (Wszystkie jasne miejsca) i Liam (Mroczne Umysły)
Violet, którą wypadek samochodowy zmienił nie do poznania oraz Liam, który jest zajęty szukaniem dobra w ludziach. Co z tym fantem zrobić? A co mi szkodzi - SHIP IT!

No i ostatnia już para to...
Kate (Obsydian) i Will (Mechaniczny Anioł)
O boziu... Kate, hybryda i Will, kolejny Nocny Łowca, uważam, że mają szansę na bycie razem. Jako, że mam dobre serduszko to SHIP IT!


Tak oto prezentują się wszystkie pary (trochę zgubiłam kolejność):



A co wy sądzicie o powyższych parach? Którym dalibyście szansę, a którym nie?
Podzielcie się swoją opinią w komentarzu!

Buziaczki
/~Pauline :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak tu już jesteś, to skomentuj. Tobie zajmie to kilka minut, a mnie to będzie motywować :)