sobota, 2 lipca 2016

2. URODZINY BLOGA + ROZDANIE!!!

Witam w ten piękny, słoneczny dzień! Równo 2 lata temu zdecydowałam się na rozpoczęcie mojej przygody z blogowaniem. Nie wiem, co teraz robiłabym z moimi wszystkimi przemyśleniami na temat książek lub filmów. Dalej nie mogę uwierzyć, że te dwa lata minęły tak szybko. 



Zmienił się nie tylko wygląd bloga czy posty, przede wszystkim zmieniłam się ja. Wydaje mi się, że wyrobiłam swój oryginalny styl pisania i przekazywania swoich myśli - mam nadzieję, że robię to w sposób zrozumiały. 

Podsumowując całe dwa lata z Wami:

  • dzisiaj jest to 115. post na blogu
  • zrecenzowałam 69 książek
  • oceniłam 13 filmów
  • zaczęłam pisać regularne posty "Nowości wydawnicze"
  • na liczniku stuknęły 19 002 wyświetlenia
  • na blogu jest 155 komentarzy od Was

Chciałabym Wam bardzo mocno podziękować za kolejny rok spędzony razem. Działo się dużo w moim życiu i pomimo tego ciągłego zabiegania, z lepszym lub gorszym skutkiem, potrafiłam znaleźć czas na nowego posta. Mam nadzieję, że wybaczyliście mi to, że nowe recenzje nie pojawiały się regularnie, naprawdę starałam się. 

Z okazji urodzin bloga "Zakochana w czytaniu" organizuję rozdanie. Do zdobycia jest książka Zanim się pojawiłeś autorstwa Jojo Moyes.


BANER

Co zrobić, aby zgarnąć książkę?

Należy być obserwatorem bloga, polubić fanpage na facebooku Zakochana w czytaniu, zgłosić się na dole w komentarzu, a na swojego bloga wrzucić baner konkursu.


Co zostawić w komentarzu?

Biorę udział!
E-mail:
Obserwuję jako:
Polubiłam/em fanpage jako:
Udostępniłam/em baner: (tu zostawić link)
Jeśli chcesz możesz zostawić także link do swojego bloga, a chętnie do odwiedzę.

Konkurs trwa od 02.07 do 07.07 do godziny 11.


Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jestem ja zakochana-w-czytaniu.blogspot.com 
2. Nagrodą jest książka "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes, która jest nowa.
3. Rozdanie trwa od 2 lipca do 7 lipca do godziny 11. Tylko zgłoszenia w komentarzu są ważne!
4. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w tym samym dniu, co zakończenie konkursu. 
5. Zwycięzca musi się ze mną skontaktować w ciągu 24 godzin, w przeciwnym razie losowanie odbędzie się jeszcze raz. 
6. Informację o konkursie należy przesłać dalej, tzn. udostępnić na blogu, facebooku lub innym portalu. 
7. Przesyłka jest możliwa tylko i wyłącznie na terenie Polski. 

6 komentarzy:

  1. Biorę udział!
    E-mail: kaleksandra@onet.pl
    Obserwuję jako:Ola K.
    Polubiłam/em fanpage jako: Aleksandra Korniak
    Udostępniłam/em baner:http://nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com/p/konkursy_19.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział!
    E-mail: kki13@interia.pl
    Obserwuję jako: Katarzyna Iwańczak
    Polubiłam/em fanpage jako: Katarzyna Iwańczak
    Udostępniłam/em baner: https://www.facebook.com/katarzyna.iwanczak.92

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział!
    E-mail: jo-jo-a@wp.pl
    Obserwuję jako: Nadia
    Polubiłam/em fanpage jako: Malinowy Skarbiec
    Udostępniłam/em baner: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział!
    E-mail: blogemiliany@wp.pl
    Obserwuję jako: blogemiliany
    Polubiłam/em fanpage jako:blogemiliany
    Udostępniłam/em baner: http://blogemiliany.blogspot.com/p/blog-page_31.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział!
    E-mail: lupus1908@gmail.com
    Obserwuję jako: Corvus Lupus
    Polubiłam/em fanpage jako: Sara Kałecka
    Udostępniłam/em baner: http://welcome--in--hogwarts.blogspot.com/2016/07/konkurs_6.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, niestety spóźniłam się :(

    OdpowiedzUsuń

Jak tu już jesteś, to skomentuj. Tobie zajmie to kilka minut, a mnie to będzie motywować :)