sobota, 21 marca 2015

Wiosenny Konkurs!



Hej! Dzisiaj nie będzie recenzji, ale za to konkurs! Zorganizowałam go z tego powodu, że wyświetlenia na blogu przekroczyły 4000 i jestem ogromnie wdzięczna za to i chciałam się chociaż w taki sposób odwdzięczyć. 


Do wygrania jest egzemplarz książki Rachel Van Dyken - "Utrata"


Aby mieć szansę na wygraną należy:
a) umieścić link do mojego bloga na swoim lub w przypadku, gdy ktoś nie prowadzi to na portalu społecznościowym
b) napisać, która książka jest twoją ulubioną i dlaczego


Pracę oraz link do udostępnienia proszę wysyłać na zakochana_w_czytaniu@onet.pl w tytule wpisując Wiosenny Konkurs.

Na zgłoszenia czekam od 21 marca do 27 marca, a 28 marca zostanie ogłoszony zwycięzca :)

A tu łapcie zdjęcia nagrody:









Powodzenia i czekam na zgłoszenia :)
Niech los zawsze wam sprzyja! 
Buziaczki
/~Pauline :***





A tu jeszcze piosenka, która od kilku dni mnie prześladuje... ;)


2 komentarze:

  1. Wysłane :3
    http://book-timesjt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie biorę udziału, bo już mam na półce tę książkę, ale życzę powodzenia pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń

Jak tu już jesteś, to skomentuj. Tobie zajmie to kilka minut, a mnie to będzie motywować :)